مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-09بين الملل

خط ویژه| حمایت ویژه «صدای آمریکا» از عبدالحمید


اقدام تروریستی دیروز که به شهادت دو تن از مدافعان امنیت منجر شد، یکی از نتایج نفرت پراکنی ها و تفرقه افکنی های عبدالحمید است.

قطعا وی یک از متهمان حادثه تروریستی دیروز است و باید به مردم و خانواده شهدا پاسخگو باشد.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* حمایت ویژه صدای آمریکا از عبدالحمید صدای آمریکا ، رسانه رسمی دولت آمریکا در مطلبی نوشت: یک روز بعد از حمله افراد مسلح به کلانتری 16 زاهدان، حالا رسانه های نزدیک به جمهوری اسلامی و رسانه های وابسته به نهادهای نظامی و امنیتی در اقدامی هماهنگ نوک پیکان انتقادات را به سمت مولوی عبدالحمید نشانه رفته اند.

رویکردی که دقایقی پس از صدور بیانیه روز گذشته امام جمعه اهل سنت زاهدان در رسانه های وابسته به جمهوری اسلامی کلید زده شد.

صدای آمریکا در ادامه نوشت: این حملات علیه مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان در حالی است که تنها ساعتی پس از حمله به کلانتری 16 زاهدان او در بیانه ای اعلام کرد: اگرچه تاکنون ابعاد این جریان برای بنده مشخص نیست و از کیفیت این حمله و اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ویژه| حمایت ویژه «صدای آمریکا» از عبدالحمید

خط ویژه| حمایت ویژه «صدای آمریکا» از عبدالحمید